ЮСТИЦІЯ СУМЩИНИ: ЯКІСНІ ПОСЛУГИ – СТИЛЬ РОБОТИ

Юстиція Сумщини підтримала і упроваджує в життя всі ініціативи Міністерства юстиції стосовно підвищення якості надання адміністративних послуг, адже мета одна – європейські стандарти, що означає: швидко, комфортно, професійно.
Два роки тому суб’єктами державної реєстрації громадських об’єднань, як фронт-офіси, є також центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги та їх бюро. Вони розташовані практично у всіх містах і райцентрах області, тому це зручно для людей і вони почали користуватися цією послугою.
У минулому році центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги та їх бюро було прийнято 757 заяв щодо державної реєстрації громадських об’єднань. А вже за 2 місяці 2018 року від фронт-офісів органи юстиції отримали 28 заяв, що становить понад 32 % від всіх заяв, розглянутих спеціалістами органу реєстрації.
Та час не стоїть на місці, динаміка змін потребує постійної уваги і підвищення професійного рівня. Тому ми продовжуємо цю системну роботу, напередодні в обласній юстиції для працівників центрів та їх бюро проведено чергове навчання. Спеціалісти юстиції підготували відповіді на проблемні питання, а також презентували покрокову відео-інструкцію щодо прийняття та видачі документів працівниками фронт-офісів.
Не залишили поза увагою й актуальні теми, якими сьогодні, без перебільшення, живе юстиція. Зокрема, йшлося про нововведення Закону #ЧужихДітейНеБуває та реалізацію загально просвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО!»


Зображення:


Запис було опубліковано: 01.03.2018 12:00
Запис опублікував: секретарка - Єрмакова Ольга Володимирівна

Авторизація

Увійти