Інформація щодо внесення змін до деяких законодавчих актів пов’язаних з державною реєстрацією юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

25 березня 2014 року було прийнято Закон України № 1155-VII «Про внесення змін до деяких законів України щодо включення відомостей про діючих юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». Відповідно до цього Закону усі діючі юридичні особи та фізичні особи – підприємці створені та зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про яких не включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зобов’язані подати державному реєстратору реєстраційну картку №16 для юридичних осіб, та форми №15 для фізичних осіб – підприємців для включення відомостей про них до ЄДР, а державний реєстратор зобов’язаний включити відомості про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та видати їм виписку з ЄДР.
З метою заощадження державних коштів, згідно наказу Міністерства юстиції України від 07.04.2014 №598/5 «Про затвердження опису бланка виписки, витягу та довідки з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», зареєстрованого Міністерством юстиції України 09.04.2014 №396/25173, який набрав чинності з дня його опублікування. Надання виписок, витягів і довідок з ЄДР буде здійснюватись на білому папері формату А4, а не на бланках.
Відповідно до частини 2 статті 13 Закону України «Про органи самоорганізації населення», реєстрація таких органів здійснюється виконавчим комітетом відповідної ради. Частиною 2 статті 6 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» встановлено, що реєстрація громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону здійснюється відповідними виконавчими органами сільської, селищної, міської, районної у місті ради, на території якої буде знаходитись керівний орган такого формування. Реєстраційна служба не наділена повноваженнями з реєстрації цих формувань.
До частини першої статті 48 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» також внесені зміни, згідно яких якщо державний реєстратор отримує повідомлення про смерть ФОП та в разі, якщо третя особа, зокрема спадкоємець або орган виконавчої влади, протягом 2 місяців з дня надходження такого повідомлення не подає нотаріально засвідчену копію свідоцтва про смерть фізичної особи або витяг з Державної реєстрації цивільного стану громадян, тоді державний реєстратор зобов’язаний надіслати запит до органу реєстрації актів цивільного стану для отримання документа про смерть фізичної особи – підприємця.
З 07 липня 2014 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощеної процедури державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичних осіб – підприємців за заявницьким принципом», прийнятий 13 травня 2014 року, в якому описано процедуру припинення ФОП за судовим рішенням, що не пов’язано з банкрутством. Процедура припинення ФОП здійснюється державним реєстратором не пізніше наступного робочого дня з дати надходження рішення.
18.06.2014 Міністерством Юстиції України прийнято наказ №966/5 «Про затвердження змін до форм реєстраційних карток», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.06.2014 за №677/25454, який набрав чинності з 11.08.2014, щодо отримання результату розгляду документів, тобто з 11.08.2014 результат розгляду заяви можна отримати на електронну пошту, а з 01.09.2014 повідомлення буде приходити на телефон у вигляді СМС повідомлення.

Начальник реєстраційної служби
Путивльського районного управління юстиції Т.П.Гудімова




Запис було опубліковано: 28.08.2014 12:00
Запис опублікував: -

Авторизація

Увійти