Виконавчий комітет Путивльської міської ради ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади директора Центру надання соціальних послуг виконавчого комітету Путивльської міської ради:

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ: Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії виконавчого комітету Путивльської міської ради такі документи :
- копію паспорта громадянина України;
- письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
- копію трудової книжки;
- копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- письмову згоду на збір та обробку персональних даних
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, має право подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетенції і репутації ( характеристики, рекомендації, наукові публікації та інше) .

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ :
• освіта вища за відповідним освітньо – кваліфікаційним рівнем спеціаліста або відповідно магістра, відповідного професійного спрямування; для посадових осіб – провідних спеціалістів - освіта вища за відповідним освітньо – кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста або відповідно магістра, відповідного професійного спрямування.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення конкурсу за адресою: м. Путивль, вул. князя Володимира, 50, виконавчий комітет Путивльської міської ради, каб. № 6 тел. 5-41-74.



Запис було опубліковано: 18.12.2020 12:00
Запис опублікував: секретарка - Єрмакова Ольга Володимирівна

Авторизація

Увійти